گروه دات نت ضمن تشکر از همراهی تمامی شما عزیزان به اطلاع می رساند، با توجه تغییر شیوه ارائه خدمات از ابتدای سال 1401 شمسی، لطفا جهت دریافت پشتیبانی و یا مشاوره پیش از خرید تنها از طریق پورتال مشتریان اقدام به ارسال تیکت فرمایید، در صورتی که ارسال تیکت برای شما مقدور نبود از طریق شماره تماس پشتیبانی پیام خود را بصورت متنی یا صوتی از طریق نرم افزار واتساپ ارسال فرمایید، لازم به ذکر است که امکان ارائه پشتیبانی و مشاوره پیش از خرید بصورت تلفنی تنها پس از هماهنگی از طریق تیکت یا پیام واتساپ امکان پذیر است، لطفا از برقراری تماس بدون هماهنگی خودداری فرمایید.
همچنین از کلیه مشتریان تقاضا می شود تا در نسخه جدید پورتال به آدرس crm.dotnetgroup.pw ثبت نام نمایند تا اطلاعات سرویس های خریداری شده آنها به پورتال جدید منتقل شود.
مشتریان گرامی محصولات منتشر شده در وب سایت راست چین لطفا درخواست پشتیبانی خود را تنها از طریق سیستم تیکت راست چین ارسال فرمایند. با تشکر از همراهی شما